תודה מיוחדת לערן ג'וסף דואני ולחברה שבבעלותו PL-CON על תמיכתם בתנועה

לא טוב היות האדם לבדו ואנחנו ב"ביחד – אניה באניה", מתברכים מדי פעם באנשים מיוחדים שהופכים לשותפים לדרך. ערן ג'וסף דואני, הוא סא"ל במילואים, טייס מסוקי בלקהוק לחילוץ והצלה, מייסד שותף בחברת PL-CON שעוסקת בהיבטים השונים של תשתיות תעופה, נשוי לנועה ואב לארבעה. עם כל העיסוקים האלה, הוא מוצא זמן גם עבורנו.

 

לפני כשנה, כשמנכ"ל אניה באניה, ברק אברהם, פרסם מספר מילים על התנועה, ערן יצר עימו קשר. כשנפגשו לשוחח, ברק סיפר על החזון, המטרות והעשייה היום יומית לקידום הנוער. ערן מצידו סיפר על עצמו ושיתף בהחלטה שלו ושל שותפיו לחברה, ראם חממי וינון פרסיקו לפנות זמן ומשאבים לעשייה ערכית וחברתית, בצד העשייה העסקית.

 

ערן, שמרגיש שקיבל מהחברה ומהמדינה, מעוניין לתת חזרה. הוא מאמין במתן הזדמנויות לצעירים ובקידום בני נוער למען ההווה והעתיד של כולנו. התרשמותו מהתנועה ובעיקר האדם שהוא, הופכים אותו לשותף פעיל ויקר.

מאז אותה התקשרות ראשונית, ערן הגיע להרצות על פועלו בפני מדריכי סניף כפר הנוער אמי"ת פתח תקוה, ביקר את חניכי ומדריכי סניף נתניה ותומך בתנועה באופן שוטף.

 

בהזדמנות זו אנחנו רוצים להודות לערן ג'וסף דואני ולחברת PL-CON על נתינה ותמיכה מתמשכים, אוזן קשבת ושיתופי פעולה שקורמים עור וגידים.

 

לאתר החברה: www.pl-con.com