Eng

משפיענית הרשת אבי אבישג בהרצאה בסניף נתניה

בתנועה שלנו מתקיימות באופן קבוע הרצאות העשרה לבני נוער, במטרה לאפשר להם לחלום, ולפתוח אותם לאפשרויות השונות שמחכות, גם להם, בעולם שבחוץ. חשוב לנו שהנוער של “ביחד – אניה באניה” לא ירתע מראש או יוותר על הזכות להיות, להוביל, להשיג ולתרום, ולכן הם מקבלים במהלך השנה הרצאות שונות של אנשים שהצליחו למרות הקשיים שבדרך.

ההרצאה שהתקיימה לפני כשבוע הייתה יוצאת דופן, אבי אבישג היא טיקטוקרית ומשפיענית רשת ויוצרת תוכן אהובה. לסניף נתניה הגיעה בפעם השנייה לאחר מפגש בו דיברה על הרשתות החברתיות בהם היא פעילה. ביום רביעי ה־15 במרץ, היא הגיעה כדי לספר את סיפורה האישי ולהעניק לחניכי התנועה השראה וכוח להגשים את מה שיבקשו, גם אם הדרך תהיה ארוכה.

לא לוותר

השמועה שאבי אבישג מגיעה להרצות בסניף עשתה לה כנפיים והפעם האולם היה מלא לא רק בבני נוער פעילים אלא גם בחניכים הצעירים יותר. ההיענות הייתה כה גדולה שחלק נאלצו להמתין בחוץ כי בתוך האולם לא נותר מקום.

אבישג דיברה על הקשיים שהיו לה בתקופת הלימודים ובמסגרות שונות מהן נפלטה, על הדרך הארוכה שעשתה למציאת המקום שלה ועל המאבק בדרך לשם. “גם להצלחה יש מחיר”, היא אמרה וסיפרה על כך שהיא נאלצת להתמודד עם ביקורת לא פשוטה גם כיום. היא דיברה בכנות ואפשרה לנוער להבין את המורכבות שבכישלון ובהצלחה. קושי, היא הסבירה, הוא חלק טבעי מכל תהליך, והקשיים אינם נגמרים כשהחלום מתגשם. תמיד יש לאן לשאוף ועל מה להתגבר. היא הדגישה שנחישות, מאמץ וחריצות, עושים את כל ההבדל ושגם אם אומרים לנו בדרך “לא”, זה אינו סוף פסוק וחשוב להמשיך ולנסות.

הילדים כתגובה שאלו שאלות והתעניינו, ביקשו לדעת איך הכירה את התנועה, מה עשתה בצבא, מהם האתגרים בהם נתקלה ומה הביא אותה לטיקטוק. בתום המפגש התקשו להיפרד ממנה.

אנחנו מודים לאבי אבישג על תרומתה הרבה ויכולים לספר שהקשר שלה עם התנועה נוצר דרך המנכ”ל ברק אברהם. בתום המפגש אבישג דיברה בחום רב על ערכי התנועה, הפעילות והחניכים.

תודה לנגה אייטגב רכז סניף נתניה על עבודה רבה לקראת האירוע ובמהלכו. אנחנו מקווים ואף מאמינים שאבי אבישג תגיע להרצות בסניפים נוספים ולהעניק השראה לחניכים ולמדריכים.

 

עקבו אחרינו

צרו עמנו קשר